Klachten – Huisarts R.A. Comello – BERLIKUM

 Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk R.A Comello, Berltsum

Hôfsleane 52, 9041 AT Berltsum,
Tel 0518-461251  Spoedlijn 0518-462494


Welkom op deze website ☺

Huisarts R. Comello is inmiddels weer gedeeltelijk werkzaam, herstellend van de  complicaties na een val.  IK WIL IEDEREEN BEDANKEN VOOR ALLE KAARTEN EN GOEDE WENSEN, HET GAAT DE GOEDE KANT OP

PRAKTIJK en APOTHEEK normaal geopend (waarneming door diverse collega's)   

Net als bij vele andere bedrijven is het momenteel moeilijk de personele bezetting rond te krijgen . U kunt ons een beetje helpen door bij klachten ook eerst even www.thuisarts.nl te raadplegen. Dank jullie wel ! 

Op dit moment is  het zelfs mogelijk dat u geen afspraak op het gewenste moment kunt maken. Onze spoedlijn is wel voor noodgevallen ALTIJD bereikbaar, via 0518-461251 (menu "optie 1") of  0518-462494 (rechtstreeks)

Sinds 1 oktober 2022: online inzage in uw dossier

Door nieuwe wetgeving, staat uw medisch dossier voor u open voor online inzage. Als u 16 jaar of ouder bent, kunt u hier gebruik van maken door u aan te melden bij een  PGO   ( Persoonlijke gezondheidsomgeving). Op deze pagina leest u meer informatie hierover en leggen we uit hoe u hier gebruik van kan maken. Klik hier voor aanmaken van uw eigen Zodos account .


Houd rekening met elkaar, ga bij mogelijke besmetting niet op bezoek bij kwetsbaren. Vaccinaties zijn nuttig.  Daarmee bescherm je jezelf én je omgeving ☺   

SPOEDGEVALLEN ?        PRAKTIJK COMELLO        ALTIJD BEREIKBAAR, via apart spoednummer                                                            0518-462494


 APOTHEEK:   AFHALEN MEDICATIE AAN DE BALIE  16-17 uur !! 

Vriendelijke groeten, blijf gezond 
(Team huisartspraktijk Comello)

Huisarts R.A. Comello
Hofsleane 52 9041 AT BERLIKUM

Klachten

In onze praktijk willen we u professionele huisartsenzorg bieden waarbij wij zoveel mogelijk tegemoet komen aan uw wensen. Als u suggesties heeft om de zorg te verbeteren of u wilt ons laten weten dat u tevreden bent, kunt u dit kenbaar maken.

Wij proberen ons werk zo goed mogelijk te doen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de verleende zorg.

U kunt uw idee, compliment, vraag of klacht op verschillende manieren kenbaar maken.

00   In een gesprek met de assistente of de huisarts
00  Via deze website
00  Middels een brief naar de huisartspraktijk

Als u schriftelijk reageert, nemen wij binnen 4 werkdagen contact met u op. Mocht u nadien niet tevreden zijn over het gesprek met onze medewerkers, dan kunt u gebruik maken van de klachtenfolder van de onafhankelijke Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Noord, deze is in de praktijk voor u beschikbaar.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord